derde dag van Grimbergen naar Doornik (Tournai) - Reisverslag uit Grimbergen, België van HenenHans - WaarBenJij.nu derde dag van Grimbergen naar Doornik (Tournai) - Reisverslag uit Grimbergen, België van HenenHans - WaarBenJij.nu

derde dag van Grimbergen naar Doornik (Tournai)

15 Mei 2015 | België, Grimbergen

Woensdag 13 mei 120 km. 7 uur

Hallo allemaal,
Laten wij nou net een rustdag plannen op een camping zonder wifi! Vandaar twee dagen stilte, maar geen man overboord; hier volgt het verslag van woensdag en donderdag.
woensdag was een meer dan prachtige dag. Zo'n kleine 10 km over een prachtig bos pad en daarna wel 40 km over het jaagpad langs de dender, je hoeft op geen kaart te kijken, alleen maar te genieten, en dat heb ik gedaan. Daarna kwamen de heuveltjes, en El, hij trok hem hoor, heen zweetdruppeltje heeft het me gekost! Maar een dag zonder een probleempje dat kan nog niet he! Dus.... ongeveer. 8 km voor ik de camping zou bereiken was de accu van mijn navigatie leeg, en daar sta je dan in de middel of nowhere!!
Maar mijn manneke weet de oplossing: plaats en straatnaam doorgegeven van waar ik sta, en een klein half uurtje later komt hij aangereden! Fiets op de twinnyload en naar de camping. Toen besloten om maar een rustdag in te plannen. Dus zie donderdag x