zevende dag rustdag - Reisverslag uit Cambrai, Frankrijk van HenenHans - WaarBenJij.nu zevende dag rustdag - Reisverslag uit Cambrai, Frankrijk van HenenHans - WaarBenJij.nu

zevende dag rustdag

Blijf op de hoogte en volg

19 Mei 2015 | Frankrijk, Cambrai

0 km
Nou die rustdag klopt aardig he! (De zevende dag! Toch Guido??) Het armpje wil nog niet echt meewerken en omdat omgeving Parijs er aan komt, en ik dan ws veel linksaf aan moet geven (wat niet echt lukt )besluitenwe om twee campings over te slaan, door te rijden met de auto naar Chartre en daar wat dagen te blijven staan. Dan kan het pootje rusten, want dat helpt wel, merk ik.
Dus op naar morgen.

  • 19 Mei 2015 - 23:38

    C10:

    Hoi H & H,
    Neem je tijd voor het armpje, Chartres is een mooie oude stad met een prachtige kathedraal. Tijd om te genieten en ontspannen is ook noodzakelijk! Je doet het tenslotte ook voor je plezier!!??
    Bon voyage et beaucoup de plaisier a Chartres!! Bon regards de nous xxx

  • 19 Mei 2015 - 23:49

    Ine :

    Sluit me helemaal aan bij Chris, al weet ik niet wat dat in het Frans betekend.
    xxx

  • 20 Mei 2015 - 00:36

    Rina:

    Is dat nog van de valpatij van de eerste dag.Jammer ! Goed dat je het even rustig aandoet. Had je weer even n paar dagen geen wifi? Beterschap en geniet samen met Hans xxjes

  • 20 Mei 2015 - 00:44

    Guido En Rina:

    Goede morgen beste luitjes, madame Henny en monsieur Hans, het is 0.25 uur. Zijn wij nu niet de vroegste? Inderdaad, de zevende dag, rustdag en Hij zag dat het goed was! Nou ja, behalve dan die linkerarm! Vandaag feestdag van de HH Bernardinus Ik zal vragen of hij licht kan stralen over jouw LA en wel met een dusdanige sterkte gelijk de stroomtherapie van ene fysiotherapeutische behandeling. Met daarbij het verlangde resultaat natuurlijk. Maar alé, alle gekheid op een stokje, wel vervelend en jammer. Maar laat je niet ontmoedigen, gewoon rustig aan , gezellig met Hans in de voiture en verder bon voyage! Uw geestelijk leidsman op afstand zal een lichtje opsteken welke het effect zal bewerkstelligen gelijk de kracht van de HH Geest. Die feestdag is wel over een paar dagen, dus nog even geduld voor het gewenste resultaat. Nu wij gaan slapen, de volgende column zal voornamelijk in het frans, of is het Frans geschreven worden of wat erop lijkt. Alle goeds.

  • 20 Mei 2015 - 11:54

    Bram:

    Goh moeke, doede wel un bietje vurzichtig wah??! Maar nu ff de tijd om de jarry cans te vullen, elk nadeel heb zijn voordeel:)
    geniet samen!!

  • 20 Mei 2015 - 12:19

    Riadaas:

    hoi Hennie en Hans, het leven loopt nu eenmaal niet volgens een planning! Ik hoop dat je arm voldoende opknapt om weer veilig verder te gaan en geniet gewoon van je vrije tijd! xxx

  • 20 Mei 2015 - 15:54

    Jos:

    Go, ik wies nie de Bram ok wiegus kon, ge bint zeker beeter in schrijven dan proate, Bram??!!

    En ik docht de ge toch wel fietsu kont, ons Hen. Gut ze dur twee keer bij liggu, ma goed de ge nie met de
    motor weg bint. Ik heb nou de urste week durgelezu, en aggu zo dur goat, zonder te vallu dan hoalde ut wel.
    Ik hai de urste keer gewhatsappt, ik hai nie an deze site gedogt Hen, Hans en Maaike veul pluzier, geniet lekker apart en samen van mekoar en van de omgeving. Groetjes Jos..Houdoe Wah!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 21 Maart 2015
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 18749

Voorgaande reizen:

11 Mei 2015 - 30 Juni 2015

Op weg naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: