dag acht van St. Quentin naar Chartre - Reisverslag uit Arras, Frankrijk van HenenHans - WaarBenJij.nu dag acht van St. Quentin naar Chartre - Reisverslag uit Arras, Frankrijk van HenenHans - WaarBenJij.nu

dag acht van St. Quentin naar Chartre

20 Mei 2015 | Frankrijk, Arras

Met de auto naar Chartre gereden. Daar twee dagen genoten van rust, drank, boekje en omgeving. En wie ontmoeten we daar weer? Harrie en Gerard die we ook op de camping in Doornik hebben gezien. Knap staaltje werk van die mannen hoor. Ze zien wel af, het is vooral 's nachts erg koud. Hans en ik zijn samen op de fiets naar de stad gereden. Hebben de kathdraal bekeken. Er is geloof ik nog geen kerk geweest waar niet aan gewerkt werd, dus ook deze zat in de steigers, zowel binnen als buiten. Wel een mooie stempel in mijn paspoort gescoord. Verder veel regen afgelopen dagen. Hopelijk wordt dat morgen beter, w
ant dan klim ik weer op de fiets. Op naar Vendome. De dag daarna gaan het naar Tours en zitten de eerste 850 km erop en beginnen we aan de tweede etappe. Tot morgen dus x