negen en tiende dag , rustdagen - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van HenenHans - WaarBenJij.nu negen en tiende dag , rustdagen - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van HenenHans - WaarBenJij.nu

negen en tiende dag , rustdagen

Blijf op de hoogte en volg

20 Mei 2015 | Frankrijk, Chartres

0 km
Wat we gedaan hebben staat in het verslag van gisteren xxx
Raak een beetje van de wapen door al die vrije dagen. Morgen maar weer aan het werk. Groetjes aan allen en bedankt voor al die lieve en leuke reacties. Doet ons hart goed dat jullie zoveel belangstelling hebben voor ons wel en wee. Xxxxxx

  • 20 Mei 2015 - 19:21

    Henk Jaspers.:

    Rust maar lekker uit,en probeer de accu weer op te laden.
    Succes morgen ik lees wel weer hoe het gaat.

    Groetjes Henk Jaspers.

  • 20 Mei 2015 - 19:21

    Henny:

    Rustig aan maar,dan breekt het lijntje niet.En Santiago loopt niet weg hoor.Probeer eerst je arm weer goed te krijgen,voor je de bergen in gaat. Wel leuk om jullie avonturen zo te kunnen volgen.
    Hennie veel succes en Hans pas jij ook een beetje op d'r.Liefs Henny XX

  • 21 Mei 2015 - 09:04

    3kus:

    Nou,nou ,hopelijk voel je je weer goed na de rustdagen, vallen heb je wel genoeg geoefend !!!!!
    Dus met frisse moed weer op weg.
    Het lijkt mij nog een onvoorstelbaar verre bestemming, heel dapper voor een pensioennada
    Ik wens jullie veel mooie vergezichten, goed weer,en veel uithoudingsvermogen !
    Dikke kus van mij. XXX

  • 21 Mei 2015 - 10:14

    Riky De Hartog:

    De pelgrim reis gaat nog niet helemaal over rozen! Heb ook wel ervaren dat je met elektrische fiets erg snel in slip raakt en onderuit gaat of bijna gaat.
    veel succes verder en veel genoegen!
    groetjes,
    Riky

  • 21 Mei 2015 - 14:11

    Ritaenton:

    geweldig zo ver als jullie al gekomen zijn hoe os hetweer ik lees dat le nog last van je arm heb
    na de rustdagen zal het wel beter gaani ik duim voor je
    dikke kus en hou vol xxx rita enton

  • 21 Mei 2015 - 21:51

    Erna:

    tjonge ik was jullie dagen kwijt, mijn fout, ben blij dat ik jullie weer kan volgen.
    Ik vind het toch een porti knap. En doe nou eens een beetje voorzichtig . geniet je wel van de mooie omgeving?. Heel veel plezier xx

  • 01 Juni 2015 - 17:41

    Riadaas:

    hoi henny en hans, net even jullie laatste verslagen gelezen! Super zoals jullie dat doen en het lukt te improviseren! nog heel veel reisplezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 21 Maart 2015
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 18750

Voorgaande reizen:

11 Mei 2015 - 30 Juni 2015

Op weg naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: