elfde dag van Chartre naar Vendome - Reisverslag uit Vendôme, Frankrijk van HenenHans - WaarBenJij.nu elfde dag van Chartre naar Vendome - Reisverslag uit Vendôme, Frankrijk van HenenHans - WaarBenJij.nu

elfde dag van Chartre naar Vendome

Blijf op de hoogte en volg

21 Mei 2015 | Frankrijk, Vendôme

122 km. 7 uur gefietst

Nou eindelijk weer op de fiets en HOERA! Geen problemen gehad onderweg. Niet gevallen, geen lege batterijen. Alleen de start was wat moeilijk, want ik kwam Chartre maar niet uit.
Mijn route 1 in mijn navigatiesysteem, van Haarlem naar tours, is van slag. Hij stuurt me terug naar huis en ik kan het niet corrigeren. Dus nu rijdt ik twee dagen op "campingadressen" . Gaat ook goed hoor, wat minder mooie wegen, maar na morgen, starten we al met route 2 en is dit probleem opgelost. Met Hans en Maaike gaat het ook heel goed. Hans en ik breken voortaan samen de tent af en ruimen de zaak in, daarna gaan we allebei op pad. Maaike is heel rustig, is al gewend aan het ritme en het wisselen van omgeving. Slaapt heerlijk in haar nieuwe mandje. Zo, nu nog wat kaarten schrijven naar de mensen die geen computer hebben en dan hebben we avond. Gegroet en tot morgen.
Ga nog even stoeien met de foto's, die moeten er ook op staan voor we in Santiago zijn. X

  • 21 Mei 2015 - 20:58

    Marian :

    Fijn dat het weer beter gaat
    Veel plezier met fietsen. Hoop dat het met Hans en Maaike ook goed gaat
    Groetjes Jos en Marian

  • 22 Mei 2015 - 11:03

    Elly:

    Heb weer paar dagen gemist en dan is er weer veel gebeurt lees ik, Wéér gevallen bijvoorbeeld?? !!!
    ja , als je hele dagen op de fiets zit dan is het risico dat dat gebeurt ook groter toch? Zolang je maar weer "vrolijk" op staat en verder kunt !!
    Je/ jullie hebt er al meer dan 800 km op zitten!!?? en begint al aan deel twee ! je gaat als een speer. Paar rustdagen samen met Hans en Maaike belangrijk en lekker bijkomen dan.
    Ik ga zo even de kaart erbij pakken waar je nou ongeveer bent, Parijs al voorbij of niet .
    Nou Hen veel succes maar weer met alles , rustig aan , ook de groetjes van Joost en groetjes aan Hans.
    Ik was in Kevelaer en heb ook een kaarsje voor jou opgestoken , had je graag n Cristoffel meegegeven, die kon je daar wel kopen.
    xx Elly

  • 22 Mei 2015 - 19:16

    Rina:

    Fijn dat t weer goed gaat.Groetjes ook aan Hans en een fijne fiets/dag morgen xx.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 21 Maart 2015
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 18723

Voorgaande reizen:

11 Mei 2015 - 30 Juni 2015

Op weg naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: