twaalfe dag van Vendome naar Tours - Reisverslag uit Vendôme, Frankrijk van HenenHans - WaarBenJij.nu twaalfe dag van Vendome naar Tours - Reisverslag uit Vendôme, Frankrijk van HenenHans - WaarBenJij.nu

twaalfe dag van Vendome naar Tours

22 Mei 2015 | Frankrijk, Vendôme

88 km. 7 uur.

Nou, vandaag niet veel te vertellen over de route. Eerst veel tijd kwijt om de stad (Vendome) uit te komen, en later ongeveer 10 km dwars door tours gefietst. Weet niet waarom ik deze camping heb gekozen, want hij ligt 17 km uit de route. Maar als! We kijken niet meer op een kilomeetertje extra. HET EERSTE BOEK is uit!!! Dat betekent dat we 880 km hebben afgelegd met de auto, en ik er 729 km van heb gefietst. Twee etappeseb ik overgeslagen. Morgen starten we met deel twee en zullen de heuveltjes was steiler worden. Of het lukt? Jullie horen het. Groetjes x

• 22 Mei 2015 - 21:56

Erna:

Hallo samen, ben blij dat alles goed gaat. Nieuwe banden meegenomen,? die zullen wel slijten. Toi toi toi xx

• 23 Mei 2015 - 08:34

Ine:

Ja Hen je kan best nog een aantal rustdagen inbouwen he, je zit prima op schema toch??
    Het was toch in totaal iets van 2400 km ?
    Nog 1520 te gaan dus.
    3 x 800 km = 2400 en 3 x 12 dagen = 36 dagen i.p.v 61 dagen.
    Nou rustig aan meisje ( zeg jij altijd ) Heb je al leuke foto's ?? Neem eens een rustdag en ga een beetje zitten klooien met die apparaten.
    TOI,TOI,TOI en dikke kus,
    Ine

• 23 Mei 2015 - 13:54

Elly:

Heel veel succes maar weer!!!
    weet je tussen de buien door te fietsen?
    Hier is het de hele dag al nat.
    xx Elly

• 23 Mei 2015 - 19:55

Joke:

Hoi Hen en Hans
    Gisteren een nieuwe fiets opgehaald voor Pieta zijn gelijk gaan trainen ,zouden er een jaar voor uit moeten trekken om naar Compostella te fietsen, dus blijven wij maar rondom Wijchen hangen .Heb bewondering voor jullie alle twee. liefs, joke

• 23 Mei 2015 - 20:15

Rina:

Op zoveel kilometers maken die paar ook niet meer uit.Veel groetjes en fiets ze morgen xx

• 23 Mei 2015 - 21:23

Gonny Houtsma:

Hoi Hen,

Vandaag voor het eerst je verslagen gelezen.... ben zelf op pad geweest, zoals je weet. Geweldig zoals jullie het doen. Jullie veel plezier met je trip en wij veel plezier met meelezen. Liefs xx