dag veertien, van Chatellerau naar Vivonne - Reisverslag uit Châtellerault, Frankrijk van HenenHans - WaarBenJij.nu dag veertien, van Chatellerau naar Vivonne - Reisverslag uit Châtellerault, Frankrijk van HenenHans - WaarBenJij.nu

dag veertien, van Chatellerau naar Vivonne

25 Mei 2015 | Frankrijk, Châtellerault

58 km 3,5 uur
Geen wifi op de camping, dus dit verslag wordt over getypt uit het boekje. Een korte route vandaag. "Een makkie" dachten we, maar God straft onmiddelijk he! Vandaag een paar echte klimmetjes gehad, volgens het bleek van 8 en 10%, maar een was toch wel van de "buiten categorie" , die heb ik niet gehaald. Moest net voor de top afstappen. te laat geschakeld of echt te steil?????? We krijgen er de komende dagen vast nog een paar om te oefenen. Voor het eerst was ik echt moe toen ik aankwam. En dan is het tweede pinksterdag en is alles dicht, ook de terrasjes. En het is nog wel zo'n schitterend mooi weer! Maar het manneke heeft ergens onderweg toch een stokbrood gescoord, dus we eten weer! Nemen er een lekkere cup a soup bij en klaar is kees. Tot morgen luitjes.

• 26 Mei 2015 - 17:15

Ine :

Nou, dat was weer een lesje he, ff wat spaghetti inslaan zou ik zeggen, want dat eten wielrenners !!!omdat het zoveel energie geeft. kost geen cent tomaatje etc en je eet beter dan een cup a soup toch???
    En ach Hen, af en toe een stukske lopen, kan jou t schelen, tijd zat he en t mot wel leuk blijven.
    Goed hoor, ook nog eens al die verslaglegging. We zijn er heeeeel blij mee !! Hou vol en tot morgen??
    xxxx Ine