vijftiende dag, van Vivonne naar St Jean d'angely - Reisverslag uit Vivonne, Frankrijk van HenenHans - WaarBenJij.nu vijftiende dag, van Vivonne naar St Jean d'angely - Reisverslag uit Vivonne, Frankrijk van HenenHans - WaarBenJij.nu

vijftiende dag, van Vivonne naar St Jean d'angely

26 Mei 2015 | Frankrijk, Vivonne

99km. 5,5 uu

Een heerlijk dagje gefietst. Geen grote hobbels tegen gekomen, en ook erg weinig mensen gezien. Vijf kilometer door een echt (donker) bos gereden en daarna voornamelijk "Flerdeweggetjes" Joske! Heerlijke landweggetjes met korenvelden zover als je oog reikt, prachtige wilde bloemen in de berm en tot slot nog de Franse Zevenheuvelenweg. Heb er foto's van gemaakt, maar plaatsen lukt nog steeds niet, dus die houden jullie tegoed. Hoogste snelheid vandaag 47km per uur. Hans heeft alweer een mooi plekjegevonden op de camping en is aan zijn vierde boek begonnen, ook Maaike vindt het allemaal prima, ze eet niet veel, dus nu bederven we haar, door haar stukjes eten van ons te geven. Maar ala, ze is vijftien jaar oud en zo heeft ze ook een goeie ouwe dag wah!

• 27 Mei 2015 - 10:38

Tineke Aquarelclub:

Hallo Hen enHans.
    Wat zijn jullie al ver! Ik vind het knaphoor. Helemaal geen zadelpijn? Onvoorstelbaar. Ik wens je veel sterkte en heel veel plezier! Hou de moed erin. Ik blijf je natuurlijk volgen.

• 27 Mei 2015 - 13:10

Leny, Koeleur Lokaal:

Dag Hen en Hans,
    Je gaat als een jonge hinde. geweldig en zo te horen ook genieten voor beiden.
    Blijf je volgen, net als Tineke. groet, Leny

• 27 Mei 2015 - 22:04

Erna:

Hallo samen,
    Ik begin nog jaloers te worden, helemaal leuk en lekker weer.
    Je gaat geweldig, veel plezier xx

• 28 Mei 2015 - 13:26

Ritaenton:

halo hans enhenny wat gaan jullie goed
    gisteren je kaart ontvangen heel leuk bedankt
    hoeveel kilometer hebben jullie er nu opzitten

hou vol je ben nu al zo ver gekomen
    gr.en xxx rita