zevendiende dag van Royan naar Lacanau - Reisverslag uit Royan, Frankrijk van HenenHans - WaarBenJij.nu zevendiende dag van Royan naar Lacanau - Reisverslag uit Royan, Frankrijk van HenenHans - WaarBenJij.nu

zevendiende dag van Royan naar Lacanau

Blijf op de hoogte en volg

28 Mei 2015 | Frankrijk, Royan

Nou, voor de derde keer ga ik proberen het verslag van gisteren op de site te krijgen, maar hij wil het maar niet opslaan, dus laatste poging!! De boot van Royan naar Soulac sur met vertrok om half tien, was er een uurtje eerder omdat ik nog een ticket moest kopen. Dacht vandaag lekker 75 km langs de oceaan te fietsen, maar niks hoor, dat fietspad lag ook in het bos, en door de duinen geen fietspad, tenminste niet in dit stuk. Dus ben ik van de route afgeweken om eindelijk de zee te kunnen zien en nadat ik mijn hart had opghaald op het strand en ik de route wilde vervolgen werd ik letterlijk het bos ingestuurd. 13 km echt afzien, twee keer omgedraaid omdat ik dacht, dit kan niet goed zijn, maar iedereen die ik de weg vroeg wees mij dezelfde weg. Nou ja weg! Er was vaak geen weg of pad, maar een bult zand, stenen, kapotte bestonstroken etc. Veel moeten lopen met de fiets aan de hand. Vandaag voelde ik me een beetje pelgrim. Hans is het ook minder goed gegaan vandaag, hij is het neuswiel van de vouwwagen verloren, maar Jacob heeft ons gematst, Hans heeft van de mensen van de technische dienst van de camping gratis een ander neuswiel gekregen. Dus alles zal recht kom me wah!! Tot morgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 21 Maart 2015
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 18751

Voorgaande reizen:

11 Mei 2015 - 30 Juni 2015

Op weg naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: