achttiende dag, Lacanau 5 rustdagen - Reisverslag uit Lacanau, Frankrijk van HenenHans - WaarBenJij.nu achttiende dag, Lacanau 5 rustdagen - Reisverslag uit Lacanau, Frankrijk van HenenHans - WaarBenJij.nu

achttiende dag, Lacanau 5 rustdagen

29 Mei 2015 | Frankrijk, Lacanau

Camping Airotel Lacanau

Vandaag is onze Joost jarig. Proficiat wah knul. Dikke kus!! Maak er een mooie dag van, doen wij ook. Hebben ons voor een dag of vijf geinstalleerd op een vier sterren camping met subtropisch zwembad, voor als het weer tegen zit. Begint dus ook prompt te regenen als ik dit typ, druppel maar hoor.
Komende dagen effe een was je draaien, alles effe (re)organiseren, lekker stukske fietsen met z'n tweetjes etc. Dus weinig te berichten was. Gullie hurt ut wel!! Doei.

• 29 Mei 2015 - 12:06

Henny:

Hoi hoi.Proficiat met de verjaardag van jullie zoon.Het valt wel op dat er in je verslag steeds meer Wijchens in sluipt,en dan zo ver van huis.Ben zelf net terug van een weekje Napels met vriendinnen. Heel gezellig maar niet zo spannend als bij jou. Rust nu maar goed uit,want de heuvels worden ook nog bergen.Het ga jullie goed en tot de volgende gelegenheid.Groetjes van Anton en Henny XX

• 29 Mei 2015 - 15:36

Pieta:

Hoi Henny en Hans,
    Hiep hiep hoera met jullie zoon Joost (toch)

• 29 Mei 2015 - 16:46

Joost:

Ik hoop dat de wolken zo overdrijven en wens jullie weer veel zonneschijn !!
    Wij genieten hier iig!! Lekker dagje met de meiden!! Dikke kus van ons!!

• 29 Mei 2015 - 19:02

Erna:

Hallo luitjes,
    goh het verbaasd me steeds hoe snel je weer een eind verder bent. Doe vooral rustig aan want het weer is altijd beter dan hier. Proficiat met Joostje hè. Xxx

• 29 Mei 2015 - 19:29

3kus:

Proficiat met jullie jongste zoon !
    Rust maar lekker uit, vaak aan je gedacht toen ik in de stromende / striemende regen,
    met dikke zware druppels ijskoude regen naar huis fietste .
    De maand op de camping in winterswijk zit er al weer op voor ons, het was fantasties
    maar ik was blij dat ik niet zo ver hoefde fietsen als jij, had nl echt geen droge draad meer aan mijn lijf.
    en het was nog geen 15 km. !!!!
    Zeg HenenHans groetjes uit Lichtenvoorde XXX

• 29 Mei 2015 - 19:48

Hallo reizigers,

Wat leuk om het reisverslag van jullie te lezen.
    Een hele ervaring samen, en ook al heel wat km. gefietst.
    KNAP

• 29 Mei 2015 - 19:54

• 30 Mei 2015 - 19:37

Ans Vissers:

vervolg vorige bericht.( ging niet helemaal goed )

Nu heerlijk genieten van een paar dagen rust.
    Voor de komende kilometers wens ik jullie heel veel fiets en kampeerplezier.!!!

lieve groetjes Ans Vissers.

• 01 Juni 2015 - 19:35

Bernedine:

Dag Henny en Hans,

Geweldig die tocht van jullie! Met reisverslag.
    Geniet van rust, omgeving en voortgang van de reis.
    SUCCES naar de eindstreep!
    Fietsgroeten van Bernedine.

• 03 Juni 2015 - 20:03

Erna:

oh jee, 36 graden daar waar jullie nu zijn? Phoe minder kilometers en petje op . Sterkte xxx