vier en twintigste dag van Commensacq naar Dax - Reisverslag uit Saint-Paul-lès-Dax, Frankrijk van HenenHans - WaarBenJij.nu vier en twintigste dag van Commensacq naar Dax - Reisverslag uit Saint-Paul-lès-Dax, Frankrijk van HenenHans - WaarBenJij.nu

vier en twintigste dag van Commensacq naar Dax

04 Juni 2015 | Frankrijk, Saint-Paul-lès-Dax

82 km 4,5 uur

Slecht geslapen vannacht, leek wel of we in een steengroeve sliepen of zo (stenen vermalen?) . We zijn om half zeven opgestaan, opgebroken na een bakkie koffie en om acht uur vertrokken richting Dax. Dat was gezien de temperatuur van vandaag een geweldige planning. Nu kwam ik om half een al op de camping aan en zit nu heerlijkonder een boom ons verslag te schrijven. Leuk om al die commentaren over Hans zijn zwembroek te lezen. Wist echt niet wat een "ballenknijper" was Joost, dat begreep ik pas na de reactie van Guido gelezen te hebben. Hans moet nog wennen aan de korte broek, liep nog steeds in zijn spijkerbroek, maar hij is om hoor!!! Morgen vertrekken we naar St. Jean Pied de Port en dat is de laatste plaats in Frankrijk!!!!!!

• 04 Juni 2015 - 19:18

Joke Tersluijsen:

Hoi Hen en Hans

Morgen al de laatste dag in Frankrijk ,wat gaat het vlug van hieruit gezien. Zal je toch de pieken zien waar we het over hebben gehad . Hen veel succes en geniet van alles wat je onder weg ziet.
    liefs, Joke

ps ook voor Hans

• 04 Juni 2015 - 23:36

Rina:

Zo je hebt er al 'n flink eind opzitten gaat hard. Geniet nog van 't laatste stukje Frankrijk ,want daarna word het klimmen . Toi toi zet um op xx

• 06 Juni 2015 - 21:49

C10:

Het schiet al lekker op madame et monsieur, binnenkort senora e senor! Heb je goed fietsweer en begint de temperatuur al op te lopen? En dan nog de komende montagnes, dat wordt op de pedalen en zweten!
    Bon chance et plaisir, beaucoup de regards de nous! Sante!

• 06 Juni 2015 - 23:39

Joost:

Hoop dat je de korte broek aan kan houden in de bergen!! veel succes in Spanje!! X