De voorbereiding - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van HenenHans - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van HenenHans - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg

28 Maart 2015 | Nederland, Cuijk


Als het lukt om deze site aan de gang te krijgen, kunnen we al weer iets van de lijst afstrepen. En da's maar goed ook, want die is nog lang hoor.
Wil je een idee hebben van wat daar op staat?

- Inkopen doen; van fietshelm (verplicht in Spanje) tot blaaspijpjes (verplicht in Frankrijk), ja voor Hans dan he!, geloof niet dat ik die op de fiets bij me moet hebben, toch??
- paspoort regelen voor Maaike
- samen met Elly het "Pieterpad" fietsen om wat kilometers in de benen te krijgen en wat eelt op het zitvlak!
- laatste onderhoudsbeurt voor de fiets en een "klinische les fietsreparaties"voor mij, plus setje reserveonderdelen samenstellen.
- de route staat op mijn navigatiesysteem, moet nog wel effe checken of ie ook werkt.
- de vouwwagen uitproberen en inrichten.
-
Dus je ziet wel, onze reis heeft weinig meer van een pelgrimstocht, maar meer van een goed georganiseerde fietsvakantie. De route is uitgezet van camping naar camping. Hans rijdt vooruit, zet het tentje op, en als ik aankom staat mijn stoeltje klaar met een lekker glaasje wijn ernaast, gaan we samen de omgeving bekijken en lekker eten. Na een goede nachtrust, op naar de volgende stop. Veel luxer kan je het toch niet krijgen wel? Ja, regelmatig een paar rustdagen, lekker zonnen, lezen, terrasje pakken en wat al niet meer zit ook in de planning hoor. Hopelijk kan ik onderweg zo af en toe een stukje schrijven om jullie allemaal te laten weten waar we zijn en hoe het gaat.
Wordt vervolgd!

  • 11 April 2015 - 12:38

    Riky De Hartog:

    ik ga jullie volgen!! Veel succes en veel voldoening!

  • 19 April 2015 - 17:53

    Drikus:

    Knap hoor, gewoon doorgaan dan kom je er vanzelf !
    en vooral GENIETEN he !!!

    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 21 Maart 2015
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 18730

Voorgaande reizen:

11 Mei 2015 - 30 Juni 2015

Op weg naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: