vijf en twintigste dag, Dax -St Jean Pied de port - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van HenenHans - WaarBenJij.nu vijf en twintigste dag, Dax -St Jean Pied de port - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van HenenHans - WaarBenJij.nu

vijf en twintigste dag, Dax -St Jean Pied de port

Blijf op de hoogte en volg

05 Juni 2015 | Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

103 km. 7 uur

Geen wifi, dus uit het boekje!!
De km zijn vandaag een gok, ben vergeten de km stand op te nemen bij het verwisselen van de accu's en die heb ik alle drie gebruikt!! Heb vandaag een groot deel van de route alleen mijn navigatiesysteem gebruikt, omdat de hoes van mijn stuurtasje helemaal is open gescheurd. Nou dat heb ik geweten!! Na ongeveer. 60 km vond ik de wereld wel heel stil worden en kwam ik eindelijk op het idee om het route boek er eens bij te nemen, toen ik een wegwijzer zag staan. Kreeg de schrik van mijn leven, voor mij lag een col met een helling van 16%. Nou dat gaan we dus niet doen he!!! Weet je hoe steil dat is?? Daar rijdt ik wel 30 km voor om. Heb ik op gedaan, alleen kreeg ik jammergenoeg toch een kol voor de kiezen. Moet nog effe uitzoeken hoeveel % die was, maar ik was in ieder geval aan het einde van mijn Latijn. Dus rustdag ingelast. Nou waren we dat toch al van plan in st. Jean, dus geen probleem he.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 21 Maart 2015
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 18721

Voorgaande reizen:

11 Mei 2015 - 30 Juni 2015

Op weg naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: