zes en twintigste dag, rustdag - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van HenenHans - WaarBenJij.nu zes en twintigste dag, rustdag - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van HenenHans - WaarBenJij.nu

zes en twintigste dag, rustdag

Blijf op de hoogte en volg

06 Juni 2015 | Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

Vandaag met de auto de tocht over de pyreneen gemaakt die ik morgen zou moeten fietsen. Nou dat ga ik dus NIET doen. Dat is echt te veel voor deze ouwe bok (of geit natuurlijk). Proberen is voor mij ook geen optie, weet redelijk goed wat ik wel en niet aan kan, en dit kan ik echt niet!!!!! Dus morgen vroeg gaat het fietske op de aanhanger en rijden we samen Spanje in, richting Puente la Reine.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 21 Maart 2015
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 18733

Voorgaande reizen:

11 Mei 2015 - 30 Juni 2015

Op weg naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: